Czym jest mlm?
Czym jest mlm?
Wiele
osób, które słyszało to pojęcie, zastanawia się czym
jest mlm?
Ten tajemniczy skrót to nic innego, jak marketing sieciowy. Jeśli chcecie na własnej skórze przekonać się, jak działa, możecie poszukać w Internecie przedsiębiorstw, które umożliwiają tego typu działalność. Jedną z nich jest polska firma Souvre. Jeśli jednak najpierw chcielibyście troszkę dowiedzieć się o tej metodzie, zachęcamy do lektury poniższego tekstu.
Ten tajemniczy skrót to nic innego, jak marketing sieciowy. Jeśli chcecie na własnej skórze przekonać się, jak działa, możecie poszukać w Internecie przedsiębiorstw, które umożliwiają tego typu działalność. Jedną z nich jest polska firma Souvre. Jeśli jednak najpierw chcielibyście troszkę dowiedzieć się o tej metodzie, zachęcamy do lektury poniższego tekstu.
Marketing
sieciowy nazywany jest inaczej z angielskiego MLM (multi level
marketing) lub marketingiem wielopoziomowym. To co powinniśmy o nim
wiedzieć, to fakt, że łączy w sobie dwie rzeczy – pierwszą
jest marketing – czyli promowanie, sprzedawanie produktu klientowi
prosto od producenta. Wielopoziomowy zaś pozwala określić
naliczanie wynagrodzenia poszczególnym sprzedawcom pracującym dla
danej firmy, która kieruje się zasadą, iż dystrybutor dostarcza
produkt bezpośrednio końcowemu odbiorcy, co w konsekwencji oznacza
wykluczenie z tego procederu sklepów.
To,
co wyróżnia firmy zajmujące się marketingiem sieciowym od
pozostałych, to fakt, że nie wydają one ogromnych sum na reklamę
produktu, który mają sprzedać. Te horrendalne kwoty wolą
przeznaczyć na odpowiednie wynagrodzenie swoich pracowników. Co
ciekawe, w takiej firmie nie odnajdzie się prezesa, kierownika czy
kadry menadżerskiej. W nich każdy jest sobie sterem i okrętem,
każdy ma takie same prawa.
Jedyną
osobą, która wyróżnia się spośród innych jest lider sieci.
Osoba ta dzięki swojej ciężkiej pracy zbudowała swoją grupę
dystrybutorów, dzięki czemu generuje duże zyski w firmie. Jest to
osoba, do której nie tylko mogą zwrócić się początkowi
dystrybutorzy, ale także która może im pokazać, jakie możliwości
daje praca przy marketingu wielopoziomowym. Aby wynagrodzić taką
osobę, firma może przyznać mu tzw. Dochód pasywny, czyli część
obrotów, które w ciągu miesiąca wygenerowała zbudowana przez
niego grupa. Jest to główny czynnik motywacyjny do rozpoczęcia
współpracy przy marketingu wielopoziomowym.
Komentarze
Prześlij komentarz